Dags för Hoodin att leverera den andra delen av 4 live-sändningar i Facebookgruppen Aktieraketer.
I en live-sändning om ca 30 minuter så kommer Hoodins VD, Marcus Emne presentera samt att gruppmedlemmar ges möjligheten att ställa frågor. Det andra avsnittets titel är: MARKNAD – Hur går affärerna, hur stor är marknaden och vad tycker partners och användare om Hoodin.
För att kunna ta del av detta live cast så behöver man vara medlem i Facebookgruppen Aktieraketer. Är ni inte medlem än så ansöker man om det här: https://www.facebook.com/groups/aktieraketer
Gruppen är en av Sveriges största Facebookgrupp och har nästan 100 000 medlemmar. Forumet bjuder på intressanta diskussioner kring aktier samt live-presentationer från bolag och olika utbildningar kring aktiehandel och teknisk analys.
För mer information vänligen kontakta:
Marcus Emne, verkställande direktör, Hoodin AB (publ)
Tfn: +46 79-335 76 58
E-post: marcus@hoodin.com
Hemsida: www.hoodin.com
Om Hoodin AB
Hoodin AB utvecklar och säljer en unik tjänst (SaaS) som kan utföra bevakning och inhämtning av digital information. Tjänsten bevakar och hämtar digital information från de källor kunden anser mest relevanta och viktiga för dem. Den automatiska hanteringen gör att Hoodins kunder får full kontroll över den information som kontinuerligt skapas på internet, samtidigt som tjänsten medför stora arbetstids- och kostnadsbesparingar.
Om Hoodins affärsmodell – Hoodins affärsmodell baseras på att partners och kunder betalar en månadslicens. Storleken på månadslicensen är variabel beroende på vilka funktioner som valts för det aktuella projektet samt hur många bevakningar och användarkonton som används. Betalning för licensen sker i förskott om tre månader och Hoodin gör en bedömning att varje projekt inbringar licensintäkter över tre år. En grundlicens har ett månadspris om minst 1250kr.
Om Hoodins partnerprogram – Hoodin når slutkunder och nya användare genom ett nätverk av partners. En partner kan vara verksam inom en viss bransch eller tillhandahålla egen mjukvara där Hoodin ingår som del för att automatisera bevakning och inhämtning av digital innehåll. I och med ingått partnerskap mellan Hoodin och partners, ges partner rätt att sälja och implementera Hoodin hos kund. Affärer med slutkund kan ske omgående efter att partnerskap ingåtts, men utbildning och certifiering av partners anställda sker i regel före de första affärerna registreras. Partners kan utveckla egna erbjudanden baserat på Hoodins plattform, allt från att de driftar och sköter ett projekt åt slutkund, till att de bistår i utbildning och implementering av ett projekt.