Magello och OptiMobile har enats om ett samarbete gällande OptiMobiles nyligen lanserade produkt för ehandel, Woony.
Woony är ett kommunikationsverktyg för webshoppar och andra hemsidor som vill förbättra sin dialog med kunder och besökare. Med Woony kan röstsamtal prioriteras för kunder med höga potentiella intäkter för ehandlare, vilket ökar försäljning och lönsamhet.
För större kunder kan integration med andra systemverktyg som affärssystem, CRM och andra kommunikationstjänster bli aktuellt. Det är här Magello har sin expertis och är ett viktigt komplement till OptiMobiles erbjudande.
“Vi är glada att inleda ett samarbete med Magello, som med sin kompetens inom digitalisering och Cloud-tjänster stärker våra möjligheter att rikta oss mot större kunder med komplexa system” säger Erik Nilsson, VD för OptiMobile.
För mer information, vänligen kontakta:
Erik Nilsson, VD | Thomas Näslund, VD Magello |
Telefon: +46 709 460 100 | Telefon: 073-370 95 29 |
E-post: erik.nilsson@optimobile.se | E-post: thomas.naslund@magello.se |
Om Magello:
På Magello utvecklar vi system som gör livet enklare för våra kunder. Vårt mål är att hjälpa människor och verksamheter att förverkliga sina ambitioner. Och att utvecklas själva under tiden.
OptiMobile är en mjukvaruutvecklare och lösningsleverantör med fokus på VoIP-baserad kommunikation byggd på en egen plattform. Företaget tillhandahåller individuella lösningar för mobiloperatörer baserade på en SaaS affärsmodell för att hjälpa till vid övergången till 4G/5G-nätverk och interoperabilitet med WiFi-nätverk. OptiMobile erbjuder företagsmarknaden molnbaserade lösningar för att förbättra intern och extern kommunikation. OptiMobile erbjuder även en kommunikationslösning för e-handelsmarknaden som ger en närmare interaktion mellan handlare och kunder. Huvudkontoret ligger i Stockholm, Sverige och företaget är listat på Spotlight Stock Market (OPT).